Een goede website is nog steeds de basis voor online marketing.
Wat hierbij van belang is in eerste instantie een goede analyse van het bedrijf waarvoor de website gebouwd gaat worden.
Uiteraard moet worden vastgesteld wat nu precies de producten en/of diensten zijn en voor welke soort klanten deze bedoeld zijn.
Als men al langere tijd een bedrijf heeft kan het zo zijn dat men een beetje “vastroest” aan bepaalde ideeën.
Gesprekken met iemand van buiten het bedrijf die de juiste vragen stelt kan tot veel nieuwe commerciële activiteiten leiden. Bijvoorbeeld waar onderscheidt men zich van ten opzichte van de concurrentie? Hier kan dan de nadruk op worden gelegd.
Vaak begint men te snel met bouwen van een website zonder dat de analyse goed is uitgevoerd waardoor het resultaat onvoldoende is. Pas als de klant een duidelijk inzicht heeft en hier akkoord mee gaat kan worden begonnen met het bouwen van de website volgens de richtlijnen van de huisstijl.
Met name de kwaliteit van de inhoud bepaalt of men gevonden wordt in Google en niet de trucs die vroeger werden gebruikt door webbouwers.
De website wordt gemaakt in WordPress en is naar wens eenvoudig zelf te onderhouden.
Als bedrijf kun je social media inzetten om direct in gesprek te gaan met (mogelijke) klanten.
De invloed van social media moet niet worden onderschat. Door de omvang van de netwerken is de invloed op een positieve of negatieve houding ten opzichte van een bedrijf groot.
Helaas is niet alle informatie die via social media tot ons komt betrouwbaar.
Een goede aanvulling op uw website kan een Youtube video zijn met uitleg over uw bedrijf of een handleiding over een product. Dit soort kwalitatief goede content zorgt voor betere zoekresultaten bij Google en andere zoekmachines.
Uiteraard kan ook een Facebook bladzijde hier aan bijdragen.
Voor alle social media geldt wel dat men het moet bijhouden. Oude informatie is slechte reclame.
Op uw verzoek kan ik u helpen met het opzetten van de social media en het onderhouden ervan.
Omdat ik ook fotograaf ben en videofilms maak kan ik alle benodigde content leveren.
Mensen zijn over het algemeen visueel ingesteld en steeds vaker “luie” lezers.
Het is makkelijker om via video informatie over te brengen dan met (lange) teksten.
Video kan voor verschillende doelen worden ingezet.
Het kan vertrouwen wekken als de eigenaar zelf een verhaal vertelt over zijn bedrijf en manier van werken.
Als er sprake is van service of werkzaamheden aan huis is het prettig om te zien wie er over de vloer komt.
Bij complexe producten kan een handleiding in de vorm van een video handig zijn en op voorhand veel tijd besparen omdat vragen achteraf niet meer nodig zijn.
Uiteraard kan er ook sprake zijn van een videoboodschap bedoelt voor een specifieke groep mensen zoals werknemers van een bedrijf.
Ik heb de kennis en de middelen om over welk onderwerp dan ook een professionele video te maken.
Uiteraard is a-reens-it ook bekend met 360 graden video, 3D video en Virtual Reality.